Világújdonság: polimer 3D nyomtatott Wilson Airless prototípus. Forrás: Wilson Sporting Goods Co.

Megérkezett az első 3D nyomtatott Airless Prototype kosárlabda

A Wilson Sporting Goods Coz azzal a céllal egyesítette erőit az EOS-szal, a DyeMansion-nel és a General Lattice-szel, hogy szintet lépjenek a játékban, és bemutassák az iparág első 3D nyomtatott Airless Prototype kosárlabdáját. A közös munka rávilágít az iparágon belüli csapatmunka előnyeire, és jól szemlélteti az additív gyártás korszakalkotó képességeit.

A hagyományos gyártási módszerekhez képest a 3D nyomtatás páratlan tervezési szabadságot ad, sőt, a digitális innovációnak köszönhetően át is formálja a sportipart. A három vállalat szoros együttműködése keretében a General Lattice számítógépes tervezési szolgáltatásokat nyújtott, az EOS a 3D nyomtatást biztosította, a DyeMansion pedig az utómunkát végezte felületkezelési és színezési megoldásaival.

A Wilson és a GL Labs, a General Lattice vállalati megoldásokkal foglalkozó csapata együtt dolgozott a koncepció életre keltésén, racionalizálva a tervezési és iterációs folyamatot számítógépes tervezési eszközeinek és munkafolyamatainak használatával. „A GL Labs eszközei által biztosított rugalmasság lehetővé teszi, hogy az ügyfelek integrálják az adatokat a tervezési folyamat során, és így gyorsabban jussanak el az optimális megoldásokhoz” – nyilatkozta Nick Florek, a General Lattice vezérigazgatója.

Wilson Airless 3D nyomtatott prototípus – az utókezelés és a befejező lépések előtt.
Fotó: Wilson Sporting Goods Co.

A terv véglegesítése után az EOS egy EOS P 396 berendezéssel 3D nyomtatatta az Airless prototípust, speciális anyagok felhasználásával.

“A Wilson Airless Prototípusa egy olyan nagyszerű technológiai bravúr, amely demonstrálja, hogyan lehet teljesen új ötleteket megvalósítani kiforrott alkalmazásokkal. Az utóbbi időben az olyan innovatív szervezetek, mint például a Wilson, egyre kreatívabbak, és azt vizsgálják, hogyan lehet az additív gyártást prototípusok készítésére és gyártására, valamint tömeges testre szabott termékek előállítására használni, amelyek pontosan azt adják a fogyasztóknak, amit a megvásárolt termékekben szeretnének.”

Dr. David Krzeminski, az EOS Additive Minds vezető tanácsadója
Kérjen ajánlatot most!